Álomhajó luxuskivitelben

 2013.02.25. 10:08

Mindig is vonzott a végtelen tenger, és a napfényt ezernyi apró tükörként visszaverő hullámokon könnyedén tovasikló hajócsodák. Legyen az egy egyszerű túrakenu, egy légies testű katamarán, egy hangulatos kalózbárka, vagy egy luxusyacht, mindegyikben megtalálom az öröm forrását.

REEGES DREAM Aft Deck.jpg

Mára az utóbbi kategóriából hoztam egy pazar darabot, amit szívesen elfogadnék a szemtelenül jóképű, lehetőség szerint mediterrán vérvonalból származó, napbarnított milliárdos tulajával együtt. Ha esetleg van ilyen kaliberű pali, nyugodtan keressen meg a blogomon keresztül. Addig is, míg rám talál, hallgassunk témába vágó zenét.

REEGES DREAM Aerial.jpg

Három hálószoba, amerikai konyhás nappali, napozóterasz, mi kell még? Nekem pont megfelelne. Az enteriőr szerencsére a jó ízlés határain belül került berendezésre, nincsen csiricsáré rongyrázósan túllihegve, és rémes kárpitok sem csúfítják el a bútorokat. Azt mondjuk nem tudom, hogy a személyzet hol alszik, de azt tisztán látom, hogy két legkedvesebb barátomat párjaikkal együtt simán el tudnám szállásolni szerény hajlékomban. Na, ki akar a barátom lenni?

REEGES DREAM Sundeck.jpg

REEGES DREAM Aft Dining.jpg

REEGES DREAM Salon Dining.jpg

REEGES DREAM Bridge.jpg

REEGES DREAM Galley.jpg

REEGES DREAM Master.jpg

REEGES DREAM Master Bathroom.jpg

REEGES DREAM.jpg

REEGES DREAM Salon.jpg

REEGES DREAM VIP.jpg

REEGES DREAM Layout.jpg

Képek innen.

Címkék: luxus hajó lakberendezés yacht

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr245066150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Sör Kálmán · http://www.itallexikon.hu 2013.02.26. 00:47:14

Szép yacht, érdekes poszt. Szerintem egy ekkora hajón még nincs személyzet, esetleg egy ember, aki vezeti.

Jampec21 2013.02.26. 03:09:13

@Dr. Sör Kálmán:
En szemely szerint 8 vendegnek talaltam agyat az alaprajzon, plusz 4 agyat a szemelyzetnek. Igaz en 2 szezont dolgoztam hasonlon es tudtam hol keressem az agyakat. :)

Ronald 2013.02.26. 07:59:20

@Jampec21:

Hát jahh, ez azért már nem az a kategória, ahol a tulaj csaja (csajai?) nekiállnak gumikesztyűben mosogatni, a homár-vacsora után.

Arról nem is beszélve, hogy mondjuk a brassói-aprópecsenyéhez ki pucolja a hagymát (persze, ez csak magyar tulaj estében értendő).
.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2013.02.26. 10:27:43

@Jampec21:
A vicc az, hogy én is dolgoztam ilyesmi hajón, de nem voltam elég figyelmes. Most, hogy jobban utánanéztem, már én is látom azt, amit eddig nem :-) Köszi!
@Ronald:
Egyetértek, van az a szint, ahol már elkél a személyzet. És ez már teljesen belefér abba a kategóriába.

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2013.02.26. 11:54:02

Gáz lehet ezt a szép berendezést összerókázni az első nagyobb tengeri vihar alkalmával. Mennyire viharállóak ezek a ladikok?

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.02.26. 12:05:17

személyzet csak ne akarjon aludni! :)

Skipper9 2013.02.26. 17:01:46

@Sparhelt: Alig-alig. Ez arra való, hogy nagyrészt a kitötőben álljon mint státuszszimbólum. Szélcsendben, vagy alig szélben persze ki lehet hajózni egy közeli öbölbe, de szigorúan csak akkor. Nézd meg, pl. sehol egy kapaszkodó, üvegfal a fürdőben, szabadon álló ágy stb. Valódi tengerjáró hajón ilyenek nagyon nincsenek (vagy csak 100m felett, de inkább ott sem).
süti beállítások módosítása