Jégtál: majd, ha fagy

 2012.02.06. 15:57

A karácsonyi ünnepekre szerettem volna összedobni egy kis jégtálkát, de annyira enyhe volt az idő, hogy kútba esett a tervem. Most, hogy bejöttek az igazi téli mínuszok, úgy döntöttem, bepótolom a kreatív alkotást, és nekilátok a csináld magad téli dekorációnak.

Gyorsan elővettem egy kis keverőtálat,  a közepébe ültettem egy kerámia kaspót, beledobáltam pár szelet citromkarikát, és a kertből szedett piros bogyós bokorról gyűjtött ágacskákat, felöntöttem vízzel, és kint hagytam éjszakára.

Reggelre szépen megfagyott a műalkotás, az edényt langyos vízbe mártva kiszabadítottam a jégtálat, ami addig bírja majd, amíg odébb nem áll a zimankó. Az időjósok szerint akár egy hétig is hasznát veszem még a művemnek.

Címkék: csináld magad tél dekoráció dekor jégtál

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr844072148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása