Nemrégiben egy belvárosi szórakozóhelyen már épp a tánctér szélén pihegve azon morfondíroztam, hogy lassan elkúszom hazafelé, mikor megállt mellettem egy brazil srác, aziránt érdeklődve, hogy hajlandó lennék-e még táncba menni vele.

01-casinha-de-campo-reforma.jpeg

Szerencsére fővárosunk egyre kozmopolitább, de valljuk be, ritka alkalom, hogy egy született brazil kéri fel az ember lányát, úgyhogy természetesen (miután jeleztem felé, hogy a hátsómba táplált Duracell elemek meglehetősen lemerültek már, de ennek ellenére szívesen eleget teszek a kérésnek), némi illedelmes vonakodást tanúsítva elfogadtam a visszautasíthatatlan ajánlatot.

07-casinha-de-campo-reforma.jpeg

Meg kell mondjam, életem egyik legjobb táncos élményében volt részem az ezt követő nagyjából fél órában, amikor kölcsönösen fárasztottuk egymást és a tánctérből mind nagyobb darabot kihasítva adtuk elő magánszámunkat a hajnali órán még talpon lévő nézőközönség legnagyobb örömére.

Pörgetett, forgatott, fejjel lefelé lógatott és egyéb akrobatikus elemekkel fűszerezte a tüzesre sikeredett mutatványt. Néha, mikor az eszem pár pillanatra elveszítettem a karjaiban, már magam is elhittem, hogy Rióban a Copacabana homokjában ropjuk, aztán hirtelen ráeszméltem, hogy ez bizony csak az Ötkert. Soha rosszabbat!

08-casinha-de-campo-reforma.jpeg

A fenti csodás emlékek apropóján mára egy kedvenc brazil oldalamról hoztam egy kellemes kis vidéki házikót, amelyet jómagam is szívesen elfogadnék nagyjából tokkal vonóval, amelybe a házőrző kutya is beletartozik természetesen. Kő, vagy nem kő?  

13-casinha-de-campo-reforma.jpeg

06-casinha-de-campo-reforma.jpeg

06b-casinha-de-campo-reforma.jpeg

12-casinha-de-campo-reforma.jpeg

14-casinha-de-campo-reforma.jpeg

10-casinha-de-campo-reforma.jpeg

11-casinha-de-campo-reforma.jpeg

05-casinha-de-campo-reforma.jpeg

03-casinha-de-campo-reforma.jpeg

Címkék: stílus brazil tánc modern építészet természetes vidéki

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr655043426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása