Új PS kollekcióval jön ki az IKEA a napokban, melynek alkalmából játékra invitálták a csütörtöki sajtótájékoztatóra meghívottakat, köztük engem is. A feladat annyi volt, hogy a kapott IKEA PS terméket vegyük használatba, majd fotózzuk le. Kíváncsian vártam a futárt, vajon mit is hoz majd nekem.

A munkát ünneplő hosszú hétvége fő attrakciója nálunk kertrendezés és virágültetés volt, ezért különleges ujjongással fogadtam a svéd bútoráruháztól ajándékba kapott virágállványt, melyet azonnal birtokba is vettem. Pár perc szerelés, és össze is állt a virágtartó alkalmatosság, amit büszkén mutattam a férjemnek, aki megjegyezte, hogy kissé sivár ez így fehéren.

Lakberendező vagyok, vagy mi a szösz, nem hagyhattam ennyiben a dolgot. Leszaladtam a festékboltba, szereztem egy kavicsszürke festékszóró spray-t, és nekiláttam a tucatáru egyediesítésének. Cellux csíkokkal művészi rendetlenséggel leragasztgattam az állvány műanyag részét, majd szépen lefújtam a festékkel. Száradás után óvatosan eltávolítottam a ragasztószalag csíkokat, és voilà, készen is volt a remekmű, már csak muskátliért kellett leugrani a kertészetbe. Nem volt egy ördöngös művelet, nagyjából egy kisiskolás is utánam tudja csinálni, a végeredménnyel pedig egészen meg vagyok elégedve.

 

Címkék: csináld magad ikea kollekció műanyag festés ps virágtartó virágállvány

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr764482754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Momina 2012.05.02. 17:25:49

Így tényleg jobb, mint fehéren. Illetve hát fehér környezetbe illik fehéren is, de az a jó benne, hogy bármit lehet vele csinálni, akár még a lábakat is lefesteni, ha úgy jobb.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2012.05.02. 17:28:34

@Momina: Pont ezt szeretem egyébként az IKEAban, úgy alakítod, ahogy neked tetszik. :)) Jó alap.
süti beállítások módosítása