Kezdik ellepni a virágok a kertet. Két nagy tavaszhírnök kedvencem, a szívecske virág és a nefelejcs is előbújtak, ebből a természet adta vibráló színpárosításból született meg egy végtelenül egyszerű szalvétagyűrű ötlet bennem.

A csináld magad projekthez szükség lesz világoskék és rózsaszín krepp papírra, konyhai törlő, vagy WC papír gurigára, ollóra, sniccerre, hobbiragasztóra és egy óvodás szintjét némiképp megütő kézügyességre.

A papírgurigát sniccer segítségével 1 cm széles karikákra szeleteltem, a krepp papír végéből szintén hasítottam egy-egy adagot ollóval, a kékből egy centi, a rózsaszínből kb. fél centi széleset.

A gurigából készült karika belső oldalára egy pötty ragasztót tettem, oda rögzítettem a kék kreppcsíkot, majd szépen körbe-körbe betekertem a karikát. A rózsaszín szalagból díszcsík került a karika középvonalába, aminek az illesztését a kék csík néhányszori újbóli tekerésével tüntettem el. A tetejébe apró masni került rózsaszínből és voilà, kész is a tavaszi hangulatú, virág inspirácó alapján ihletődött szalvétagyűrű.

Címkék: csináld magad wc papír tavaszi krepp guriga filléres szalvétagyűrű

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr324374957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása