Te kötsz rá csomót?

 2011.05.17. 15:05

Gyerekkoromból felsejlik a bölcs öregek jó tanácsa arra az esetre, ha épp elfelejteni készülnék valamit. Köss csomót a zsebkendődre – szólt az intelem, mely manapság, azért valljuk be, nehezebben állja meg a helyét az eldobható papír zsebkendők korában. Én még emlékszem, hogy vasaltam nagyapám zsebkendőit, szépen hajtogatva, ahogy nagymamámtól tanultam, ám félek, hogy a mai gyerekeket ez, az egyébként nagyon kellemes kikapcsolódást ígérő tevékenység, nem igazán hozná lázba.

A textilzsebkendők kora ugyan lejárt, de gyanítom, hogy sokunknak megvan a saját jól bevált módszere arra, hogyan emlékeztesse magát dolgokra, amelyek fontosak. Én például, hiába a mobiltelefon emlékeztető funkciója, sokszor ma is inkább a kezemre írom fel tollal, ami hirtelen belém hasít jártomban-keltemben. Ha az éjszaka közepén tör rám a megvilágosodás, akkor régebben az olvasólámpát fordítottam el másik pozícióba, miközben magamban többször elismételtem azt, amit épp nem akartam elfelejteni. Például, környezetismeret órára kicsírázott babot holnap magammal vinni. Így másnap reggel, a lámpára pillantva rögtön beugrott a fontos teendő. Ti hogyan tartjátok észben a fontos dolgokat?

Talán az olasz Baxter tervezői is feledékenységük apropóján jutottak egy szokatlan design ötletre az Abatjour lámpa megalkotása során, melynek kötélszerű lábára nemes egyszerűséggel szép csomót kötöttek. Modern stílusú, neobarokk, de akár minimál alapokon berendezett otthonokban is érdekes fókuszpont lehet egy ilyen, lila vagy zöld bársony burával ékesített állólámpa.

Címkék: design stílus olasz modern minimál lámpa otthon lakberendezés csomó bársony állólámpa baxter neobarokk

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr572911195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

susztertangó 2011.05.25. 13:49:35

Ma már biztosan azon törném a fejem, mi fenének van elfordítva a lámpa.
süti beállítások módosítása