Celebotthon: Brooke Shileds

 2012.07.27. 08:26

A Kék Lagúna habjaiból előbukkanó örökifjú szirén négy éve Manhattan Greenwich Village negyedében talált rá arra az 1910-es években épült házra, melybe azonnal beleszeretett. Az erőteljesen felújításra szoruló épület újraálmodásával egy, a történelmi épületek innovatív újratervezésére szakosodott építészirodát bíztak meg férjével.

item0.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-01-portrait.jpg

A színésznő erősen kötődik a gyökereihez, a hagyományokhoz, ez az alapvetően klasszikus stílusjegyeket hordozó otthonán is meglátszik. Élete során számos kincset összegyűjtögetett, szívesen vadászik bolhapiacok forgatagában régiségek után kutatva.  Ugyanakkor nem veti meg a modern művészeteket sem, erről tanúskodik a bohókás születésnapi festmény,mely Keith Haring keze munkája. A gardróbszobáját, melynek csak egy sarkát láthatjuk a fotókon, szívesen elfogadnám. Képek innen.

item14.rendition.slideshowWideHorizontal.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-15-guest-room.jpg

item13.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-14-master-bath.jpg

item12.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-13-dressing-room.jpg

item11.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-12-master-bedroom.jpg

item10.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-10-study.jpg

item9.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-09-study.jpg

item8.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-08-stairway.jpg

item7.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-11-vestibule.jpg

item6.rendition.slideshowWideHorizontal.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-07-family-room.jpg

item5.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-06-portrait.jpg

item4.rendition.slideshowWideHorizontal.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-05-kitchen.jpg

item3.rendition.slideshowWideVertical.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-04-dining-room.jpg

item2.rendition.slideshowWideHorizontal.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-03-living-room.jpg

item1.rendition.slideshowWideHorizontal.brooke-shields-david-flint-wood-new-york-home-02-living-room.jpg

Címkék: celeb klasszikus modern sztár lakás otthon manhattan brooke shields greenwich village

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr114679361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása