Lelomboznak a szárazsággal kapcsolatos hírek, mert megrögzött hó-rajongó vagyok. Itt lenne az ideje egy globális eső és hótáncnak, mert apadnak a folyók, veszélyben az ivóvízkészletek, és a sípályák sem tudnak kinyitni a szezonra. Javaslom, hogy esténként, lefekvés előtt mindenki erősen gondoljon a havazásra, hátha ezzel beindíthatjuk az égi csapokat. Egy próbát megér! A jelszó: Holle anyó!

És, hogy segítsek a havas tájak emlékeinek felidézésében, ma egy különleges svájci otthonba látogatunk, amelyet szó szerint egy hegybe vájtak. Nem mindennapi látvány, egy nem mindennapi helyen. Ti laknátok benne? Képek innen.

Címkék: ház extrém svájc különleges havazás hegybe vájt hegyben

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr673441971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WYW 2011.12.06. 13:17:47

Szép kis bunker, nem szívesen laknék benne.

Saláta27 2011.12.06. 13:22:07

Az ötlet, és a külső megvalósítás nagyon tetszik, a belsőépítészet, a nyers beton tobzódása már nem.

2011.12.06. 13:38:41

Osztom Saláta nézetét, kiegészítve azzal, hogy rettentő undorító helyen van meglátásom szerint. Az első képek alapján úgy gondoltam, hogy valami csendes, ritka helyre épült, de aztán a többi képen látszik, hogy beletették egy zsufi környezetbe. Így nem is illik oda, és elveszti a varázsát, vagy annak egy részét. A betonhoz annyit, hogy nem gondolom azt, miszerint a belső építészet egyik stílusjegye lenne, szimplán vagy nincs még kész, (bár akkor nem lenne berendezve) vagy egyszerűen nem ismerik a glettet és a felületek elmunkálását. Rettentően ronda. Azonkívül én tettem volna körbe, legalább a feléig fentről nézve egy peremet, mert ahogy nézem, így pont az "udvarra" ömlik a csapadék. Ha egyszer ennyi pénzt ölnek valamibe, miért nem lehet az ilyen nem is éppen apró részletekre figyelni, nem értem. Az ötlet egyébként tetszik, földbe, domboldalba épített házról már én is fantáziáltam többször.

ericssonfan 2011.12.06. 13:58:45

Részemről képtelen vagyok felfogni ezt a nyersbeton dolgot. Ez most komolyan tetszik akárkinek is?

mildred 2011.12.06. 14:14:42

Pontosan ugyanez a két dolog zavar engem is: a nyersbeton falak meg a környezet. Azt sem nevezném belsőépítészeti telitalálatnak, hogy amelyik fal nem beton, az fekete. Amúgy nem lenne rossz.

Borenbukk 2011.12.06. 14:45:44

@Piciki: Ideje lenne mar elinditani az egyetemi kepzest, ahol forum hozzaszolasokban lehetne szerezni pl. epiteszmernok diplomat.
Hibas megfigyelesekbol levezetett teves problema felvetesek elegans megoldasaert kulon dicseret jarna.

Kilgore Trout 2011.12.06. 15:30:16

üzemeltettem egy épületet, amelyet hegybe vágtak. Na az úgy volt szar, ahogy csak lehetett. nem tudom ezt mennyire jól szigetelték, de ha kicsit is elcseszték, akkor előbb-utóbb a falak térdig penészesek lesznek.

szerella 2011.12.06. 15:33:09

A vizszigetelés itt kardinális kérdés.
Viszont a hőviszonyok elönyösek lehetnek.
Magam részéről elönyben részesitem a magaslati elhelyezkedést, mint a földben lakást, még ha drágább is.
süti beállítások módosítása