Vintage repeta

 2011.08.05. 10:23

Legutóbbi vintage kerti kalandozásomat sokan nagy örömmel fogadták, ezért úgy döntöttem, repetázunk! Repetáról jut eszembe egy gyerekkori történet. Általános iskolában, felső tagozatban napközibe jártam. A menzán volt egy íratlan szabály, melynek értelmében az utolsóként ebédelő csoport annyiszor repetázhat, ahányszor nem szégyell.

Az én asztalomnál egyik alkalommal igencsak belevaló társaság jött össze, ugyanis úgy döntöttük, hogy kihasználjuk ezt az értékes lehetőséget, és mivel aznap mindannyiunk nagy kedvence, a szilvásgombóc szerepelt a menün, versenyt hirdettünk. Ki tud többet megenni belőle?

Aki ismer, tudja, egész életemben nádszál vékony testalkattal rendelkeztem, viszont alattomos módon hihetetlen mennyiségeket tudtam megenni. Ezt kombinálva maximalizmusommal és azzal a meglehetősen rossz tulajdonságommal, hogy a játékban képtelen voltam veszíteni, sikerült elnyernem a megtisztelő nyertes címet 24 darab szilvásgombóc elfogyasztásával.

Ha huszonnégy alkalommal már nem is, de még néhányszor mindenképp tudunk csemegézni Sandy Koepke elbűvölő ház és kert koncepcióból, melyek antik romantikája tényleg magukkal ragadóak. A kopottas felületek, a filigrán vonalak és a kint és bent csodás összhangja adja ennek a Beverly Drive-i otthonnak a dédmama illatú varázslatos hangulatát.

Címkék: stílus vintage ház hangulat kert otthon lakberendezés romantika antik

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr13127478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása