Váza kreatívoknak

 2010.12.01. 09:09

Gyerekkoromban megőrültem az iskolatábláért. Volt is otthon egy saját kis példányom, színes krétákkal, amire állandóan írogattam, rajzolgattam. Aztán egy nedves szivaccsal szép tisztára töröltem és kezdődhetett elölről az alkotás.

Egy brit honlapon találtam rá erre a mókás kis vázára, mellyel a kreativitásunknak szabad utat engedve variálhatjuk otthonunk hangulatát. Akár mindennap más és más vázát rajzolhatunk a virágcsokor alá, sőt, ennél tovább is mehetünk. Skicceljünk fel egy-két fűszálat, rájuk katicabogarat, közéjük tulipánunk szárát és levelét, mintha az asztal lapjából nőne ki a kis növény. Lehetőségeinknek csak a fantáziánk szabhat határt.

A váza, melynek belseje egy kivehető üveg fiolát tartalmaz a virág számára, asztalra is helyezhető, vagy a csomagban található csavarok segítségével a falra is rögzíthetjük. Azt nem állítom, hogy 34 angol fontos (közel 11 ezer forintos) ára nagyon kedvező lenne, de karácsonyra egy ügyes kezű Mekk Elek ennek az összegnek a töredékéből kihozza.

Címkék: kreatív tábla házilag kréta váza magad csináld variálható

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr742478288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.12.23. 21:15:56

Nekem is volt olyan táblám, kréta, szivacs, és nagyon köszönöm, hogy eszembe jutattad! :-)))

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2010.12.26. 09:11:21

@Scala: nagyon szívesen! jó az elfelejtett gyermekkori dolgokra rácsodálkozni.
süti beállítások módosítása