Léceket felcsatolni

 2013.01.02. 11:48

Kicsit belustultam az év végére, remélem megbocsátjátok ezt nekem, de december második felében gyakorlatilag egyik buliból kúsztam a másikba. Valahol titkon bíztam benne, hogy csak kikerül egy-egy poszt a blogomra, meg is néztem mindennap szorgosan, hátha megtörtént a csoda, de valahogy nem termelődött írás karácsony óta.

frenchalps-chaletdeglisse-02.jpg

Nincs mese, nekilátok, ha már a hegy nem megy Mohamedhez. Jut eszembe, hegy. Két buli közti pihenőidőkben havas lejtőkről, szikrázó napsütésről és a frissen ratrakolt rákóczi túrós tetejébe síléccel karcolt ívek szívmelengető hangjáról álmodoztam, úgyhogy jöjjön mára egy kellemes, Francia Alpok-béli chalet, azaz síkunyhó.

frenchalps-chaletdeglisse-05.jpg

Ha már homárokról beszélünk, akkor legyen mit aprózni a levesbe, és célozzuk meg a luxus kategóriát. A helyszín Megève, egy kedves, kis családi lak három szinten, 480 m2-en potom 5 hálószobával, házimozival, masszázs szobával, gőzkabinnal, szaunával, és kültéri jacuzzival. A szolid vityillóban 12 fő kényelmesen elfér, mindez csupán 4000 USA dollárért elérhető – naponta. Ebben persze se síbérlet, se ellátás. Ettől függetlenül nem rossz. Ha hosszabb időre megyünk, biztos lehet alkudni az árból. Bevállaljuk? Hát hogy a viharba ne! Képek innen.

frenchalps-chaletdeglisse-07.jpg

frenchalps-chaletdeglisse-01.jpg

frenchalps-chaletdeglisse-03.jpg

frenchalps-chaletdeglisse-04.jpg

frenchalps-chaletdeglisse-06.jpg

Címkék: francia ház luxus alpok chalet

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr654991739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása