Megjön a kedve, ha vár a keddre, mert keddtől keddig mindig más kedvezménnyel kedveskedik minden Skála áruház. Na, ez a szlogen is csak egy bizonyos életkor felett csal mosolyt az arcokra, a fiatalabb generáció viszont rákereshet a neten a retro életérzéstől csöpögő Skála kópé reklámfilmekre, és meríthet egyet a hőskori marketing igazi gyöngyszemeiből.
Ha már ilyen komoly kreatívval indítottam, a mai svéd otthonunk legyen a merészebb, bevállalósabb fajtából való. Alapterülete 65 négyzetméter, tehát még mindig nem valami gigantikus méretekben gondolkodunk, ám ennek ellenére a tervező néhány grandiózus világítótesttel igyekezett naggyá tenni a teret. Az óriás vörös lámpacsoda mellett Tom Dixon Beat Light Stout-jai vonzzák a tekintetet hagymakupolára emlékeztető formájukkal.
Képek innen.
Elég merészek lennétek valami hasonló design tárgyhoz?