Vasárnaponként ugyan mostanában az ebédlő asztal díszítése van terítéken, de mivel a héten elég sok dekorációs ötletet vonultattam fel, és tegnap az adventi koszorúmról is lerántottam a leplet, ma rendhagyó módon más témát választottam, ami szintén aktuális.

Maradunk még mindig a karácsonyi készülődésnél, csináld magad mozgalom keretein belül. Gyerekkoromban nagyon szerettem az adventi kalendáriumot. A kis ablakok mögött csak apró ajándékok lapultak, mégis alig vártam a reggelt, hogy az aznapi meglepetéshez hozzájussak. Bevallom, néha csaltam. Be-be kukkantottam a rekeszekbe, kicsit lefeszegetve a műanyag tartó elé fedőlapként befogott kartont.

Az adventi kalendárium kedves ajándék lehet, és nemcsak gyerekeknek. Cukorka helyett rejthetőek bele szerelmes üzenetek, egy aznapra szóló mozijegy, vagy jégpálya bérlet is. Az elrejtés pedig kreatív módon is megoldható, például WC papír gurigák és maradék csomagolópapír segítségével. A bevont gurigákat szalaggal, spárgával egymáshoz rögzíthetjük, és az ajtóra akasztva máris használatra kész. Képek, ötlet, innen.

Címkék: csináld magad karácsony advent készülődés dekoráció kalendárium koszorú hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr413414689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása