Űrlény a barátom

 2011.07.06. 11:13

Csillagos éjszakákon az égboltra pillantva néha-néha elgondolkodom, hogy miféle lények és vajon milyen bolygókon élhetnek még ebben a végtelen univerzumban. Gyerekkoromban, bevallom, sóvárogva vártam, hogy egyszer csak a szobám nyitott ablakában megjelenik egy kedves űrlény, akivel telepatikusan kommunikálva vitathatom meg a világ dolgait, miközben életre szóló barátságot kötünk.

Mindezt tettem persze abban a hitben, hogy ahogyan azt a jóbarátokkal szokás, űrbéli barátom meghív majd magához a távoli bolygóra, ahonnan aztán tengernyi élménnyel térhetek haza. Vártam, vártam, de nem jött, hiába tártam szélesre az ablakot nyaranta. Talán az űrlények inkább télen közlekednek mifelénk? Elképzelhető, hogy ez hiúsította meg a nagy találkozást, de az is lehet, hogy nem volt elég otthonos a szobám számukra. Ma már másként lenne.

Nemrégiben Belgiumban találkoztam össze a Spacewalker JR. névre hallgató kis ufonautával, a csodás Brugge városka hamisítatlan ódon hangulatú utcáin barangolva, egy design shop bejáratánál strázsált, valóra váltva gyermekkori álmaimat. Egy ilyen darabbal bárki magához csalogathatja űrbéli barátait, aki nem sajnál érte 159 eurót kiadni, de éjjelre mindenképp hagyja égve a lámpacsodát, hogy a vonzerő tökéletesen működhessen.

Címkék: design lámpa űrlény ufonauta spacewalker

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr63043936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása