Ágyban olvasni szerintem hülyeség. Bár az is lehet, hogy csak az én szervezetem nem alkalmas rá. Próbáltam, sokszor, de mindig az lett a vége, hogy belealudtam. A szemem még valami furcsa robotpilóta funkciónak köszönhetően mechanikusan futja a sorokat, de a betűk által formált szavak, majd az abból összeálló mondatok gondolattartalma már nem érkezik meg az agyamba. Sokszor fél oldalt is újra kell olvassak, mert ráeszmélek, hogy elvesztettem a fonalat.

Ha más is küszködik hasonló problémával, annak szívesen ajánlom a japán Bitplay Inc. újabb mókás találmányát. A lelőhető lámpa után itt az időzíthető lámpa. Hasonló, mint a tévé sleep gombja, amelyen tetszés szerinti időtartamra beállíthatjuk, hogy mikor kapcsoljon ki a masina. Megjegyzem, tévére elaludni nagy baromság, mert rendszerint zöldségeket álmodik tőle az ember.

Na de térjünk vissza a Tik Tik lámpa lényegéhez. A bura alól kilógó kis kart meghúzva aktiválhatjuk az időzítést. Minél hosszabbra húzzuk ki a kart, annál tovább marad majd égve a lámpa. Ha tehát hódolni szeretnék az ágyban olvasás bugyuta szokásának, saccoljuk meg, hogy mennyi ideig leszünk képesek ébren maradni és állítsuk be annak megfelelően a lámpát. A villany kialvásakor jobb, ha letesszük a könyvet, és nyugovóra térünk, így megspóroljuk magunknak az oldalak idegesítő újraolvasásából következő értelmetlen fáradozást. Bátrabbak, és frissebbek persze többször is újrahúzhatják a ketyerét…

Címkék: design japán lámpa tik időzítő inc. bitplac

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr1002463310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.11.27. 16:37:44

Az lenne a jó, ha a pihe-puha ágyból párnákkal kényelmesen felpolcolva a sötétben nézhetném a szemközti falat, ahol kellemes fénnyel ki lennének vetítve a könyv betűi. Akkor tudnék igazán jókat olvasni. De akár futópad taposása közben is lehet nézni valami bemagolnivalót ezzel a módszerrel.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2010.11.28. 08:42:47

Nosza rajta, szabadalmaztasd az ötletet, mielőtt valaki lecsap rá!! :)

2010.11.28. 21:57:15

Hát nem ilyen egyszerű ez a sötétben olvasás... Mer' ugye lapozni is kell közben a kivetítésre a könyvet. Bár hát valahogy ezt a lapozást, papírpörgetést már megoldották a pénzszámoló gépeknél, automatáknál is... Egyébként valahogy nekem se megy a fekve olvasás. Pedig annyira rám kellene hogy valljon. De mégse. Begörcsöl egy idő után a kezem meg a hátam. Van aki meg tudja edzeni a "könyvolvasó izmait", én nem... :))

2010.11.28. 22:55:44

Könyvlapozó fölszerkezet, már fel is lett találva!
www.skil-nv.com/fs_assisttech_prod1_Readable.html
süti beállítások módosítása