Újév, új álmok, nem utolsó sorban pedig új trendek a lakberendezésben. A színek szakértője, a Pantone ismét közzétette az év trendszínét, mely a tavalyi lágyan nőies lonc után egy kissé még tüzesebb, örömöt, vidámságot, boldogságot szimbolizáló narancsos árnyalat, melyet Tangerine Tango (mandarin tangó) néven találunk meg a cég kínálatában.

A narancsszín serkenti a kommunikációt, a kreativitást, az inspirációt, utal a megvilágosodásra (a buddhista szerzetesek ruháján), a keleti kultúrákban a szeretet szimbóluma. Mindezeket figyelembe véve igazán jó választásnak tűnik egy-két narancsos kiegészítővel feldobni lakókörnyezetünket és élvezni azok áldásos hatását a mindennapokban. Táncoljunk át könnyedén, önfeledten és boldogságban fürdőzve a 2012-es éven. Hajrá!

Címkék: narancs 2012 pantone trendszín év színe tangerine tango

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr553513386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.02. 18:44:24

Én is nagyon szeretem a narancs színt, az egyik weboldalon néztem is, milyen más színárnyalatok mennének még hozzá.

www.colourlovers.com/color/D8660D/naranja

tüskés habcsók · http://habcsi.blogspot.com/ 2012.01.04. 14:39:50

ősszel ezt a gyönyörűséges árnyalatot sikerült kikevernem maradék festékekből. lefestettem az egyik öreg széket vele és két virágtartó állványt...
habcsi.blogspot.com/2012/01/atalakulas-szekek.html
éreztem én... :)
süti beállítások módosítása