Will Smith malibui otthona

 2012.06.22. 08:36

Kevés celebritással szemben vagyok teljesen elfogult, de Will Smith mindenképp ebbe  kategóriába tartozik. Már zsenge ifjú koromban elcsavarta a fejemet Bel Air hercegének képében, majd DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince Summertime című slágere végképp levett a lábamról. A Man in Black filmek pedig egyszerűen zseniálisak.item0.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-01-family-portrait.jpg

A hozzám hasonló elvakult rajongók legnagyobb örömére ma Will és Jada Pinkett malibui otthonába kukkantunk be, amely bővelkedik az egzotikus beütésekben, leginkább arab motívumrendszerrel dolgozik, és végtelenül színes. Lehet szeretni, lehet fújolni, és irigykedni is. Számomra mindössze a hálószoba volt komolyabb csalódás, az a baldachinos szépség rám biztosan rémálmokat hozna. Képek innen.

Még több kép a Blog Facebook oldalán.

item1.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-02-exterior.jpg

item2.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-03-entrance-hall.jpg

item3.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-04-staircase.jpg

item4.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-05-living-room.jpg

item5.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-06-living-room.jpg

item6.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-07-living-room.jpg

item7.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-08-sitting-area.jpg

item8.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-09-dining-room.jpg

item9.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-10-dining-area.jpg

item10.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-11-kitchen_1.jpg

item11.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-12-breakfast-nook.jpg

item12.rendition.slideshowWideHorizontal.will-jada-pinkett-smith-home-13-lake-gazebo.jpg

item18.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-19-master-daughter-bedroom.jpg

item14.rendition.slideshowWideVertical.will-jada-pinkett-smith-home-15-recording-studio.jpg

Címkék: celeb otthon will smith otthona háza malibu jada pinkett

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr664594236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása