Meglátni a szépet a káoszban

 2012.03.02. 08:01

Kell egy ház, lenn az óceán partján, majd ha végleg visszavonultam. Vágyik rá a szívem, no. Nagyjából egy ilyen szertelen bohémtanya lenne az álmom, mint ez itt. Noha az óceán helyett csak Kent megye homokos tengerpartja jár hozzá, de egye fene. Egy nyár erejéig bevállalom.

Imádom a vibráló színeket, a káosz-szerű összhatást, annak ellenére, hogy úgy alapjáratban meglehetősen zavar a rendetlenség. Ez valahogy mégis szép, és mosolyt csal az arcomra, hiába néz ki úgy mint egy ócskás standja az Ecserin. Csak én vagyok így ezzel, vagy nektek is bejön?

Aki tovább nézelődne, kattintson a Facebook-ra még több képért.

Képek innen.

Címkék: ház színes káosz tengerpart házikó bohém

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr824220034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tina0611 2012.03.02. 15:32:29

Nekem is bejön, nem tűnne fel benne a saját rendetlenségem :-))

Henkmúdi 2012.03.02. 18:20:21

Megkérdezhetem udvariasan, hol van helyileg a ház? Gondolom, angol nyelvterület, az egyik plakátból. New England állam?

Henkmúdi 2012.03.02. 18:22:38

Már látom, bakot lőttem: Egyesült Királyság. :)

FF 2012.03.02. 19:35:40

Az Egyesült Királyságban viszont nincs Kent megye, csak Kent grófság. (Aminek egyébként hercege van, de ez már csak a szokásos brit bonyolítás.)

Ja, mellesleg bejön.

Suttora 2012.03.02. 19:53:49

Kár, hogy arrafelé nincs igazi nyár :)

kjapp · https://napfenyesblog.wordpress.com/ 2012.03.09. 19:34:13

kis belmagasságú apró lukak egy színházi díszlettel berendezve

borzasztó
süti beállítások módosítása