Mostanában ugyan megveszek mindenért, ami csillog, (például jó ideje keresek egy formás arany cipellőt és mellé arany táskát), ugyanakkor az egyszerű dolgok szépsége is lenyűgöz. Nagyon szeretem például a természetes anyagokkal operáló északi stílusokat, ahol a jó öreg piros-fehér kombináció sosem megy ki a divatból.

Nálunk a lakásba nem annyira passzol ez a színpár, ugyanis minden sötétbarna és zöld, még a díszek is aranyba hajló barnák, metálos mézszínűek, de megoldottam a dilemmát, és készítettem kültérre egy télhívogató kis kompozíciót. Ablakpárkányra, vagy bejárati ajtóhoz egy nagyobb vázába egy kis kézügyességgel bárki utánam csinálhatja. Ajándékötletnek sem rossz.

Erdei sétám során szedtem pár girbe-gurba ágat egy bokorról, lefújtam fehér színű akril festékkel, egy üres borosüvegbe állítottam, majd teleaggattam apró díszekkel. A fa karácsonyfadíszek alapját kreatív boltban vettem pár száz forintért, ezeket magam festettem be, a szívecskéket maradék filcből varrtam, a piros ruhás kis manókat karácsonyi vásárban szereztem be. Ha valaki híján van az időnek, vagy az alkotókészségnek, ilyen kis kézműves díszeket bármelyik vásárban találhat.

Címkék: stílus csináld magad karácsony skandináv dekoráció díszek hellókarácsony faágak

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr833429058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voodoux 2011.12.12. 11:08:26

a gyémánt cipellő is csillog :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.12. 11:17:57

Az utolsó előtti tündérke jó pofa. A többi egy ovis kézi foglalkoztató keretében is készülhetett volna... :)

kirakó 2011.12.12. 16:19:29

Ez most komoly? Egy botra lógattál béna díszeket és ez lett a skandináv stílus? Még szerencse, hogy otthon minden arany és zöld.... mert egyébként tré lenne.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.12. 17:54:05

@kirakó: azt mondta a finn barátnőm a kommentedre, hogy "vannak ilyen gonosz emberek..."

vrtogether 2011.12.12. 18:16:50

óvodás vizsgamunka :)

kirakó 2011.12.12. 19:31:23

@Blassius: Igen, és vannak, akik azt hiszik, hogy az ilyesmi teljesítmény.

Jam lány 2011.12.12. 20:39:37

Nagyon keveredik mára már a letisztult stílus, az egyszerűvel, az olcsón elkészíthetővel...szinte mindegyikre mondják, hogy skandináv vagy vidéki stílus pedig közel sem azok.
De ezeket én is megvettem volna és ki is tettem volna, ha előtte a jamhome -ba nem jártam volna:)
süti beállítások módosítása