Őszi ajtódíszek

 2010.10.27. 09:15

Kutyasétáltatás közben eszméltem rá, hogy ismét nyakunkon a csipkebogyó szezon, és újfent elgondolkoztam rajta, hogy kellene egy szép koszorút varázsolni az ajtóra. Aztán mielőtt nekiálltunk volna letördelni az ágakat, megálljt parancsoltam magunknak, mert olyan ipari mennyiségre lenne szükség egy szép darabhoz, amihez teljesen le kellene csupaszítani a bokrot. Nem volt szívem megtenni, mert akkor az utánam következő sétálók már nem gyönyörködhetnének a látványban. A neten bóklászva azonban rátaláltam egy szép példányra, ezt most közzé is teszem.

Ha már így az őszi ajtódíszek témakörébe csöppentem, gondoltam kereshetnék valami helyettesítő terméket is akár. Na nem kínai műanyag csipkebogyót, hanem valami teljesen mást. Találtam is szépeket, lehet csemegézni. Jó kis időtöltés lehet a hétvégére, egy kirándulás során alapanyagot is szerezhetünk hozzá, kényelmesebbek hobbiboltban is válogathatnak száraz virágokat, és a koszorú alapot itt érdemes megvenni. Aztán már csak tűzködünk, szurkálunk, és kész is a mű.

Mindenszentekre jó ötlet a tökös verzió, őszi levelekkel kombinálva, a bor szerelmesei pedig parafadugókból is kreálhatnak valami egészen egyedit, a borospince ajtajára tökéletesen passzol.

Címkék: dekoráció parafadugó őszi koszorú ajtódísz csipkebogyó dekor ajtódekor

A bejegyzés trackback címe:

https://artinterior.blog.hu/api/trackback/id/tr662402289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2012.09.24. 10:57:11

tetszik az erika-koszorú, a műanyag kínai nem :)
a dugós valahogyan mosolyra húzta a számat :)))
lehet, hogy a parafadugósat egy lapos alapra készítették?

Zboróvári Kriszti · http://dekooder.blog.hu 2012.09.24. 11:08:17

@Franci1969:
szerintem van domborulata a parafa dugósnak is. arra tippelnék, hogy szokványos gyűrűforma az alap.
süti beállítások módosítása